just your average everyday hero.
Realistic Romantic Renaissance Man

Information

Name:
Christian Lee
Birthday:
July 6
Current City:
California
Hometown:
New Jersey
Website:
http://

Following (Random 9)

just your average everyday hero.

jaymazing11:

drudgeskeletons:

xstraightless:

isaacjamess:

One of the best out takes from any television show, ever. 


this is the funniest fucking video on this whole website


lmfao funniest shit ever

THAT DOG IS A MUTHAFUCKIN PROFESSIONAL, NEVER BROKE CHARACTER ONCE!

(Source: prekrasnoe-mngnovenie)

April 17 at 11:00pm via hiphoplaboratory · Like · View Video

weloveshortvideos:

THIS COP IS TOO REAL

April 17 at 10:59pm via hiphoplaboratory · Like · View Video
codeinelord:


newp0rtshawty:

i-n-v-e-r-s-e:

madeupmonkeyshit:

that nigga on the left went crazy

is that A$AP Ferg

reblogging for the comment :’( lmao

^^

codeinelord:

newp0rtshawty:

i-n-v-e-r-s-e:

madeupmonkeyshit:

that nigga on the left went crazy

is that A$AP Ferg

reblogging for the comment :’( lmao

^^

April 17 at 10:58pm via noticable-ninja · Like · View Photo

brian-huh:

Available on iTunes now: http://po.st/YouStressin.

Download Bishop’s Projects: http://nehruvia.tumblr.com/MusicProjects

Twitter: @BishopNehru / nehruvia.tumblr.com
@Disclosure
Produced by Disclosure

April 17 at 10:57pm via brian-huh · Like · View Video

mishasminions:

IT’S BECAUSE THEY’RE FRED & DAPHNE

(Source: s-gellar)

April 17 at 10:56pm via noticable-ninja · Like · View Photo
April 17 at 10:56pm via pmon3y69 · Like · View Photo

adriofthedead:

ghostalebrije:

speedwag:

i want every frame of this tattooed on my body and then i want it on my gravestone

the icecream

children in a nutshell

(Source: fuks)

April 17 at 10:53pm via pmon3y69 · Like · View Video

freshtobloodclaut:

eric-andre-appreciation-blog:

requiredchaos:

tyleroakley:

kingjaffejoffer:

cartelgathering:

russellmiller:

Girl, you’re thicker than a bowl of oatmeal.

omg

lmao

HIS RESPONSE

stop. omg.

Again

Lol #realnigga

April 17 at 10:49pm via pmon3y69 · Like · View Video
April 17 at 10:45pm via pmon3y69 · Like · View Photo

(Source: educamacho)

April 17 at 10:43pm via pmon3y69 · Like · View Photo
online.